Bratislava 22. apríla (TASR) – Agentúry môžu do piatka 26. apríla prihlásiť svoje práce do 19. ročníka súťaže o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku – Zlatý klinec 2013.
Organizuje ju spoločnosť Ad Awards Association spolu s odbornými garantmi súťaže Klubom reklamných agentúr Slovenska, Art Directors Clubom a Strategiami.
Slávnostné vyhlásenie výsledkov sa uskutoční 24. mája v Rafinery Gallery Slovnaft Bratislave. TASR o tom informovala výkonná riaditeľka Klubu reklamných agentúr Slovenska Jana Šimeková.
Do súťaže sa môžu prihlásiť iba také práce, ktoré boli zverejnené od 20. apríla minulého roka do 26. apríla 2013. Týka sa to aj tých, ktoré boli zverejnené pred 20. aprílom minulého roka, avšak objavovali sa verejne aj po tomto termíne bez toho, aby boli prihlásené do predchádzajúceho ročníka. Všetky práce museli byť vytvorené na použitie v SR.
Súťaží sa v nasledujúcich kategóriách – print, poster and outdoor, TV a kinoreklama, rádio, interactive and online, techniques, media, kreativita v PR, events, televízne upútavky, kampaň.