Počas posledných dní Slovak Telekom monitoroval výkon sietí, aby skontroloval plný výkon svojej prevádzky. „V piatkovej finálnej aktualizácii sme dali zákazníkom sľub, že to nenecháme len tak. Chceme ho dodržať, a preto dáme tento piatok 17. mája 2019 v mobilných sieťach bezplatné volania, správy a dáta na Slovensku zadarmo pre všetkých bez ohľadu na to, či zažili výpadok alebo im služby fungovali. Tieto výhody budú k dispozícii pre všetkých a automaticky,“ dodal Dušan Švalek.
Spoločnosť Slovak Telekom evidovala v piatok 10. mája od 10:35 plošný výpadok svojej mobilnej siete. Zákazníci sa s ním mohli stretnúť na celom Slovensku, no nemusel sa týkať všetkých čísel. Technický problém nastal podľa Slovak Telekomu na komponente, ktorý prepája hovory a registruje zákazníkov v sieti. Výpadok Slovak Telekomu trval uplynulý piatok do 19:00.
Slovak Telekom je najväčší slovenský multimediálny operátor. Svoje produkty a služby ponúka pod značkou Telekom jednotlivcom, domácnostiam i firemným zákazníkom prostredníctvom pevnej i mobilnej siete. Slovak Telekom je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group. Jej jediným akcionárom je spoločnosť Deutsche Telekom Europe B.V. s 100% podielom akcií.