PRIESKUM: Bratislavčania a ľudia do 30 rokov nakupujú na internete najčastejšie
Bratislava 10. novembra (TASR) – Obyvatelia Bratislavského kraja a ľudia vo veku od 21 do 30 rokov sa do internetových obchodov vracajú najčastejšie. Minimálne raz mesačne nakupuje v e-shopoch až 50 % Bratislavčanov a 47 % online konzumentov zo spomínanej vekovej kategórie. Vyplýva to z prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a portál Heureka.sk.
"Najmenšiu frekvenciu nákupov majú zákazníci z Trenčianskeho kraja (33 %) a ľudia vo veku do 15 rokov, spomedzi ktorých nakupuje v e-shopoch aspoň raz mesačne štvrtina (26 %)," vyčíslil riaditeľ NMS Michal Osuský.
"Nakupovanie cez internet nie je len o úspore peňazí. Je to trend a je prirodzené, že ho sledujú najmä obyvatelia veľkých miest a mladí zarábajúci ľudia. V mestách nad 100.000 obyvateľov nakupuje v e-shopoch aspoň raz mesačne 47 % online spotrebiteľov," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.