Bratislava 2. júla (TASR-OTS) – Bezpečnosť vašich najbližších a istota, že vám môžu zavolať vždy, keď to potrebujú, je absolútnou prioritou pre každú rodinu. Nová služba od Tesco mobile zaručí, že sa vám vaša rodina dovolá aj po úplnom prevolaní kreditu. Stačí, ak si k svojmu paušálu tri100 aktivujete službu V bezpečí a nadviažete na ňu karty na dobíjanie kreditu vašich najbližších. "Vďaka novej službe Tesco mobile V bezpečí sa nemusíte obávať, že sa vaši najbližší ocitnú v situácii, keď vás budú potrebovať, no nebudú mať kredit, aby vám mohli zavolať. So službou V bezpečí vám totiž vaši blízki po celý čas volajú zadarmo, a to aj po minutí kreditu. Ten im zároveň automaticky dobíjate každý mesiac z paušálu, takže na dobitie kreditu nemusíte ustavične myslieť a zároveň môžete prehľadne kontrolovať vaše výdavky," hovorí o novej službe Alexandra Grič, marketingová manažérka Tesco mobile a dodáva: "Každý člen rodiny je spokojnejší, keď má jeho blízky možnosť zatelefonovať mu vždy, keď je na to dôvod alebo príležitosť. Aktuálne sa to týka napríklad obdobia prázdnin, keď majú deti viac voľnosti a viac času trávia bez dozoru či už v tábore, na kúpaliskách alebo len tak vonku s kamarátmi."
Ako sa dá služba V bezpečí získať: -zdarma si ju môže aktivovať každý zákazník s paušálom Tesco mobile tri100 -spôsoby aktivácie: na predajnom mieste Tesco mobile, cez Zákaznícku linku 969 alebo odoslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 (kredit medzera telefónne číslo karty na dobíjanie kreditu) -užívateľ paušálu tri100 si určí, koľko SIM kariet na dobíjanie kreditu chce na svoj paušál nadviazať, pričom maximum sú 3 SIM karty. Minimálna suma automatického mesačného dobitia kreditu z paušálu je 5 €.
Kontakt: Zuzana Lošáková zlosakov@sk.tesco-europe.com