UTRECHT, Holandsko, 7. jún 2012 (TASR-OTS) /PRNewswire/ — V dňoch 4. a 5. júna 2012 bola spoločnosť Eurail Group G.I.E. hostiteľom špeciálnej mediálnej udalosti v meste Lipsko v Nemecku, ktorá sa týkala oslavy 40 rokov cestovania s časovými lístkami InterRail. Oslava sa konala v bývalej koncovej stanici ‘Bayerische Bahnhof’ postavenej v roku 1842 a považovanej za najstaršiu koncovú stanicu v Európe.
Tlačovú správu vo forme Multimedia News si môžete pozrieť tu: http://multivu.prnewswire.com/mnr/prne/interrail/56541/
Táto udalosť sa mohla konať vďaka úzkej spolupráci s kanceláriou cestovného ruchu v Lipsku a s veľkým počtom európskych členských železníc. K Eurail Group sa pridali medzinárodné médiá zo sedemnástich rôznych európskych krajín spolu s mnohými prednášateľmi. Nemecko je druhým najväčším trhom pre časové lístky InterRail (po Taliansku) a Lipsko bol vybraný ako miesto na oslavu tohto míľnika z dôvodu svojej bohatej histórie a slávnej bavorskej železničnej stanice (Bayerische Bahnhof). Stanica už neslúži ako ‘koncová’ stanica, ale zachovala si svoju predošlú slávu a zmenila sa na populárnu reštauráciu a piváreň. Slávne pivo Leipzig Gose sa vyrába vlastne v pôsobivých priestoroch.
Počas vyššie uvedenej udalosti mali hostia možnosť sledovať predpremiéru najnovšieho dokumentu o InterRail zdôrazňujúceho spoločenskú históriu časového lístka InterRail v Európe. Tento potvrdil jeho obrovský úspech a zaznamenal dobrý ohlas medzi medzinárodným publikom. António Nobre, producent dokumentu, bol jedným zo špeciálnych hostí a časový lístok InterRail využíva už od roku 1998.
Skupina Eurail Group mala tú česť pozvať ako prednášateľa aj p. Manfreda Weisa; držiteľa rekordu Guinnessovej knihy rekordov za prejdených 36030 kilometrov vlakom za 30 dní. Tento muž stelesňuje dobrodružného ducha InterRail a v súčasnosti so svojou rodinou využíva možnosti InterRail, lebo chce svojho syna zoznámiť so železnicou, aby pokračoval v jeho stopách…
Hoci sa Európa od roku 1972, kedy bol InterRail po prvý raz predstavený Európanom mladším ako 21 rokov, dramaticky zmenila, duch a cítenie InterRail ostáva rovnaké. Cestovanie s InterRail poskytuje držiteľovi časového lístka viac slobody a príležitosť stretnúť po ceste nových priateľov. Ide o časový lístok na cestovanie po železnici, ktorý ponúka majiteľovi informácie o spôsobe života v iných kultúrach a o bohatej histórii Európy.
"InterRail pokračuje v stavaní základov pre nadšenie mnohých ľudí ohľadom cestovania po železnici tým, že funguje ako symbolická brána do Európy a podporuje otvorenosť voči iným kultúram,“ hovorí Ana Dias e Seixas, marketingová riaditeľka Eurail Group. „Udržujme vlak v chode a zachovávajme ducha InterRail naživo ešte ďalších štyridsať rokov."
Firemná webová stránka Eurail Group G.I.E. a tlačové správy: http://www.eurailgroup.org
Zdroj: Eurail Group G.I.E.