Nitra 26. júna (TASR) – Stovka študentov z 19 stredných odborných škôl rôzneho zamerania v pôsobnosti Nitrianskeho samosprávneho kraja rieši výzvu, ktorú pripravila spoločnosť Microsoft Slovakia. Študenti dnes v Nitre súťažia o najlepšie inovatívne riešenie reálnej výzvy v oblasti informačných a komunikačných technológií. Úlohou študentov je vytvoriť marketingovú kampaň na nový produkt surface tablet, ktorý spoločnosť uvedie na trh v novembri tohto roka. Na propagáciu výrobku však podľa zadania nesmú študenti použiť televíziu ani rozhlas. Úlohu riešia päťčlenné tímy študentov, ktorým pomáhajú odborní konzultanti z firmy.
Innovation&Creativity Camp organizuje nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko v spolupráci a s podporou spoločnosti Microsoft Slovakia, Veľvyslanectva USA na Slovensku a Nitrianskeho samosprávneho kraja. „Camp je prvou aktivitou veľkého projektu GO TO BUSINESS, ktorého cieľom je podpora podnikavosti, inovatívnosti a zamestnateľnosti mladých ľudí. Projekt ponúka študentom stredných škôl príležitosť rozvíjať inovatívne myslenie a podieľať sa na riešení reálneho zadania z praxe,“ uviedol programový manažér Junior Achievement Slovensko Peter Kalčevský. Cieľom projektu je zvýšiť povedomie mladých ľudí o oblasti informačných a komunikačných technológií, dať im vedomosti o inováciách a riešení problémov a tiež stimulovať ich podnikavého ducha.