“Úradu ombudsmana klientov Home Creditu by som chcel dať novú tvár, agendu i kompetencie. Mojou hlavnou úlohou bude monitorovať a následne riešiť zákaznícke sťažnosti a navrhovať také opatrenia a úpravy procesov v spoločnosti, aby naďalej rástol počet spokojných klientov,” uviedol M. Zborovský.
Miroslav Zborovský začínal v Home Credite ako referent schvaľovania. Jeho profesijná dráha viedla cez rôzne pozície a oddelenia, kde sa detailne zoznámil s firmou i jednotlivými procesmi. Od roku 2005 sa manažérsky venoval téme, ktoré ho sprevádza dodnes – kontaktu so zákazníkom. Zasadil sa napríklad o reorganizáciu a zavedenie nových postupov v klientskom centre alebo založil úplne nový tím telemarketingu. Od roku 2014 bol riaditeľom divízie starostlivosti o klienta, kde sa zameral na projekt riadenia zákazníckej skúsenosti – Customer experience.
Vo voľnom čase sa Miroslav Zborovský zaujíma o hudbu a vinárstvo. Hudba ho sprevádza celým životom – spieva, hrá na bicie, klávesy a gitaru. Muzikou sa tiež jednu dobu živil ako kapelník v orchestri. Vystupoval v strednej Európe a účinkoval v niekoľkých divadelných predstaveniach.
Redakciu informoval Michal Račko z PR Clinic.