Súťaž na návrh nového loga a sloganu samosprávy vyhlásili v Dubnici nad Váhom začiatkom septembra. “S výzvou na tvorbu nového vizuálneho poznávacieho znamenia mesta sme sa obrátili nielen na širokú verejnosť, ale aj školy, univerzity či skupiny grafikov a marketérov. Počas septembra mesto zaevidovalo tridsiatku súťažiacich, ktorí predložili viac ako 50 návrhov nového loga a takmer dvadsať ideí na slogan mesta Dubnice nad Váhom,” priblížila podstatu súťaže Rezáková.
Podľa hovorkyne sa v návrhoch najčastejšie objavujú typické dominanty mesta, akými sú dub, žaluď, rieka Váh, kaštieľ či Kostol sv. Jakuba. Autormi návrhov sú nielen Dubničania, ale tvorcovia z iných slovenských či dokonca moravských miest. “Nové logo mesta nemá nahradiť oficiálny erb. Ten sa bude aj naďalej používať vo formálnej úradnej komunikácii samosprávy. Logo a slogan budú ako marketingové prostriedky svojou originalitou určené na použitie mimo úradného styku a stanú sa súčasťou nového jednotného vizuálneho štýlu v komunikácii s verejnosťou,” dodala Rezáková.
O víťaznom logu rozhodne osemčlenná komisia zostavená zo zástupcov mesta, poslancov, ale bude v nej aj zástupca výtvarníkov a kultúrnych inštitúcií.