Od spustenia nového portálu vybavila finančná správa (FS) viac ako 12.000 telefonátov a písomných otázok adresovaných prostredníctvom e-mailu, chatu alebo Facebooku. Za toto obdobie eviduje viac ako 300.000 návštevníkov.
Otázok zo strany verejnosti pribúda najmä v súvislosti s blížiacim sa termínom podania daňových priznaní. “Daňové subjekty si na nový portál ešte len zvykajú – je to zmena a je prirodzené, že si to vyžaduje istý čas. Aby sme podnikateľom pomohli, zapojili sme ďalších našich zamestnancov ako výpomoc call centra,” informovala hovorkyňa FS Patrícia Macíková.
Zároveň pripomína, že sa blíži 27. január, termín podania daňových priznaní k dani z pridanej hodnoty (DPH), ktoré sú všetci platitelia povinní podať výlučne elektronicky. Daňové a colné úrady sú podľa Macíkovej pripravené na návštevu dosiaľ neregistrovaných daňových subjektov každý deň do večerných hodín tak, aby si každý mal možnosť splniť svoju zákonnú povinnosť.
jf