Barcelona/Bratislava 2. decembra 2016 (HSP/Foto:BTB)
Vyspelé technológie, unikátne startupy či pokrokové postupy v medicíne sú to, čo vystihuje hlavné mesto Slovenska. Bratislava sa tieto dni prezentuje na medzinárodnom veľtrhu IBTM world v Barcelone po prvýkrát s novou komunikačnou stratégiou ako inovatívna smart destinácia.
„Dnes vidíme, že sme sa s myšlienkou, ktorá definuje Bratislavu ako moderné inovatívne mesto, vybrali správnym smerom. Máme čo ponúknuť partnerom. Systém troch ťažiskových pilierov, ktoré sú odvodené od know-how a kompetencií mesta, vytvárajú z Bratislavy konkurencieschopnú destináciu. Sme presvedčení, že hostia prejdú aj pol sveta za kvalitným a zaujímavým obsahom. Svoju ambíciu priťahovať celosvetové stretnutia znásobuje Bratislava dobrou dostupnosťou a kvalitnými službami,“ približuje predsedníčka Bratislava Tourist Board (BTB) A. Melicharová.
„V uplynulom období sme hľadali ten správny jazyk, ktorému by rozumeli obchodní partneri. Vďaka spolupráci s renomovanými konzultantmi zo zahraničia sme ho nielen našli, ale naučili sa ho aj aktívne používať. Partneri reagujú veľmi dobre a zaujímajú sa o našu destináciu. Veríme, že dlhodobá a konzistentná komunikácia týmto smerom povedie k priamemu biznisu pre Bratislavu,“ dodáva Nina Erneker, Head of Bratislava Convention Bureau, oddelenia BTB.
IBTM World je popredným svetovým podujatím pre MICE segment (meetings, incentives, conferences, events), ktorý sa pravidelne koná v Barcelone. Toto 3-dňové podujatie zhromažďuje profesionálov z celého sveta “meetings industry” na jednom mieste. V rámci vopred dohodnutých stretnutí prebieha nielen oboznamovanie sa s možnosťami v destinácii, ale často prichádza aj k priamemu predaju služieb. IBTM World zároveň ponúka veľmi atraktívne možnosti vzdelávania a networkingu. Bratislava sa tohto podujatia zúčastňuje pravidelne ako jeden zo spoluvystavovateľov na stánku Slovenskej agentúry pre cestovný ruch.
Redakciu informoval Maroš Plitko, Bratislava Tourist Board.