Ženy donútili platiť viac za biele tričká
Londýn 27. mája 2018 (HSP/Sputnik/Foto:pixabay)
Experti z módneho priemyslu vysvetlili, že ženy platia až o 45 percent viac za rovnaké veci základného oblečenia od tých istých výrobcov a značiek, informuje Daily Mail.
K tomuto záveru dospeli po tom, čo analyzovali obyčajné základné biele tričko rôznych veľkých značiek v obchodoch na území Veľkej Británie. Analýzou prešli aj také značky ako GAP, River Island a H&M.
Uvádza, že nie len farba, ale aj tvar a materiál tričiek (10 zo 16) boli úplne rovnaké pre mužov aj pre ženy. Pritom na mužské tričká, ktoré majú veľký rozmer, je potrebnej viac látky. Marketingoví odborníci v týchto prípadoch hovoria o takzvanej pink tax (ružová daň – skryté zvýšenie cien pre ženský sortiment).
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.