Facelift priniesol len drobné úpravy ako vynovenú prednú masku, upravné doplnky v exteriéri či vylepšenú elektroniku. Dostupnú elektroniku je možné dekódovať zo skratiek SIPS, IC, RSC, ROPS, WHIPS, ABS, DSTC, HDC, PCD, QA, LKA, DAC, AHB, RSID alebo BLIS. Asi správne tušíte, že menej je niekedy viac a veľké množstvo blikajúcich a pípajúcich prístrojov vodiča len vystresuje. Volvo je však už dlhodobo priekopníkom v bezpečnosti jazdy, takže ani pri XC60 neostáva svojej povesti nič dlžné.
Volvo XC60 je stredne veľké SUV a spolu s výkonnými motormi a prvkami bezpečnosti vyrástlo na hmotnosť vyše 1900 kilogramov. S vyššou hmotnosťou a prisluchjúcou veľkosťou sa automaticky spája aj vyššia spotreba, ktorá sa v meste vyšplhá aj k deviatim litrom na 100 kilometrov. V teréne to je samozrejme ešte viac, ale bežne uvidíte XC60 skôr v uliciach mesta ako brodiace sa divočinou. Ide teda o auto skôr štýlové ako nevyhnutne užitočné.
Keď budete zvažovať kúpu Volva XC60, bude dobre urobiť si krátky prieskum jeho konkurencie: Audi Q5, Range Rover Evoque alebo BMW X3. Ide o zvučné mená a je otázkou vkusu, ktoré vlastnosti prémiového SUV upredsnostníte: štýl (Audi Q5), ekonomiku prevádzky (Range Rover Evoque), praktickosť (Volvo XC60) alebo tvrdší športový charakter (BMW X3).