Najväčší medzimesačný nárast zaznamenali v októbri, keď predali o takmer 20 percent viac lístkov ako v septembri. Ako odhadujú, dôvodom je zavedenie 10-percentnej zľavy a tiež skrátenie času od kúpenia lístka po začiatok jeho platnosti na 30 sekúnd.
„Od spustenie aplikácie do prevádzky na jeseň 2018 sme už uskutočnili viacero zmien. Okrem skrátenia ochrannej doby po kúpe lístka z minúty na 30 sekúnd či zavedenia 10-percentnej zľavy sme napríklad pridali možnosť pre študentov spárovať aplikáciu so systémom ISIC. Po nahratí karty ISIC ponúkne aplikácia automaticky pri nákupe lístka z vyhľadávača zľavnené cestovné lístky. Do budúcna plánujeme v aplikácii zaviesť aj nákup predplatných cestovných lístkov. Chystáme vylepšenie vyhľadáva spojení a napríklad zobrazenie trasy na mape či ďalšie vylepšenia,“ uviedol vedúci oddelenia ekonomiky dopravy BID Miloš Kubalík.
Bratislavská integrovaná doprava zastrešuje koordináciu dopravných služieb v bratislavskom regióne (Integrovaný dopravný systém v Bratislavskom kraji, pozn. SITA). Hlavnou výhodou cestovania v rámci integrovanej dopravy je možnosť zakúpením jedného lístka využívať viacero dopravcov za rovnakých prepravných a tarifných podmienok. Do systému integrovanej dopravy sú zapojení Dopravný podnik Bratislava, RegioJet, Slovak Lines a Železničná spoločnosť Slovensko. V Bratislavskom kraji sa tento systém uplatňuje zatiaľ v regiónoch Dunajská Lužná, Pezinok, Malacky a Senec. Od 1. augusta 2019 je do systému integrovanej dopravy v Bratislavskom kraji zapojená aj železničná stanica v Trnave.