Pred parížskym leteckým salónom Muilenburg novinárom povedal, že komunikácia Boeingu s regulátormi, zákazníkmi a verejnosťou “nebola konzistentná. A to je neakceptovateľné”.
Americký Federálny letecký úrad (FAA) obviňuje Boeing z toho, že regulátorom viac ako rok nepovedal, že ukazovateľ bezpečnosti v pilotnej kabíne nefungoval tak, ako mal. Boeing a FAA však uviedli, že varovné svetielko nebolo rozhodujúce pre letovú bezpečnosť. Nie je ale jasné, či by si haváriám dalo predísť, ak by varovanie v pilotnej kabíne riadne fungovalo. Muilenburg vyjadril presvedčenie, že americkí a všetci zahraniční regulátori ešte ku konca tohto roka opäť povolia lety stroja Boeing 737 Max. Zaručeniu, že lietadlo Max je bezpečne “budeme venovať potrebný čas”, dodal Muilenburg.
Generálny riaditeľ divízie komerčných lietadiel Boeingu Kevin McAllister sa ospravedlnil rodinám obetí havárií stroja 737 Max v Indonézii a Etiópii. Novinárom na parížskom leteckom salóne povedal, že sú veľmi smutní zo strát na životoch pri nehode stroja spoločností Lion Air a Ethiopian Airlines. Zdôraznil, že firma usilovne pracuje, aby sa z chyby poučila, ale nevyjadril sa k problému, kedy stroj Max bude môcť opäť lietať.