PRIESKUM: Klienti bánk uprednostňujú jednoduché produkty a nízke poplatky
Bratislava 10. októbra (TASR) – Pre 61 % Slovákov je najdôležitejším faktorom pri výbere banky výška poplatkov. V 49 % rozhoduje jednoduchosť ovládania bankového účtu. Pre slovenských bankových klientov je dôležitá aj dôvera v banku, ktorú pri jej výbere zohľadňuje 42 % z nich. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu pre direct banku ZUNO.
Prieskum sa tiež venoval dôvodom, pre ktoré sa klienti rozhodnú zmeniť svoju banku. Aj v tomto prípade hrajú hlavnú úlohu poplatky. Celkovo 72 % Slovákov by zvažovalo zmenu svojej banky v prípade výrazného zvýšenia poplatkov za služby.
"Je však rozdiel medzi úvahou nad zmenou banky a skutočným krokom, pre ktoré Slováci naozaj zmenia svoju banku. Okrem zvýšenia poplatkov ich vedú k zmene aj zlé finančné výsledky inštitúcie či neprofesionálne správanie jej zamestnancov.” Hovorí Andrea Vozníková, expertka na prieskum trhu v ZUNO.
TASR informovala banka ZUNO
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.