Bratislava 24. septembra (TASR-OTS) – Téma podpory vzdelávania spotrebiteľa natoľko oslovila známu moderátorku Katarínu Brychtovú, že sa rozhodla stať ambasádorkou kampane "Zlaté dno" v rámci projektu "Kvalita z našich regiónov". S hercami divadla 3T počas mesiacov september a október navštevuje mestá po celom Slovensku a hravou formou spoločne učia mládež ako funguje ekonomika, ako sa tvorí a rozdeľuje verejný rozpočet a prečo je dôležité platiť dane. Žiaci v Senici, Považskej Bystrici a Bratislave – Petržalke už vedia, že kúpou domácich výrobkov z našich regiónov podporíme slovenskú ekonomiku a tým aj samých seba v podobe zlepšenia zamestnanosti, lepšieho školstva, zdravotníctva, infraštruktúry … Deti si odnášajú vedomosť, že všetky povolania sú dôležité, že je treba dobre sa zamyslieť nad tým, čo sa rozhodnú ďalej študovať, aby potom našli uplatnenie v praxi. Celé predstavenie je postavené na princípe "škola hrou" a formou súťaží si mladí diváci zopakujú to, čo videli a počuli v rámci tohto vzdelávacieho predpoludnia.
Upozornenie: Upozorňujeme odberateľov, že materiály označené skratkou OTS sú poskytované v rámci Originálnej textovej služby a za ich obsah nesie zodpovednosť zadávateľ.