Štokholm 16. decembra (TASR) – Švédska odevná maloobchodná sieť Hennes & Mauritz (H&M) zaznamenala v novembri prudký nárast tržieb. Profitovala z kalendárnych vplyvov a dobrého počasia. Informovala o tom agentúra RTTNews.
Celkové tržby H&M vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) v lokálnych menách vyskočili o 21 %. Tržby predajní otvorených prinajmenšom rok sa zvýšili o 10 %. Spoločnosť uviedla, že pozitívne kalendárne vplyvy prispeli k dobrému vývoju tržieb v novembri približne 3 %.
V predchádzajúcom mesiaci, v októbri, celkové tržby H&M v lokálnych menách vzrástli o 11 % a tržby z predajní otvorených prinajmenšom rok o 1 %. Vo 4. kvartáli (od 1. septembra do 30. novembra) sa tržby z predajní otvorených prinajmenšom rok zvýšili o 3 %.
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.