Bratislava 21. októbra (TASR) – Kvalita slovenských internetových obchodov sa postupne zlepšuje. Dôvodom je nielen rastúca konkurencia, ale najmä tlak zákazníkov, ktorí nakupujú na internete nielen kvôli nižším cenám, ale aj bohatšiemu sortimentu a doplnkovému servisu. Vyplýva to z prieskumu portálu Heureka.sk.
"Za uplynulý rok išla kvalita slovenských e-shopov rozhodne hore. Obchody lepšie komunikujú so zákazníkmi, pracujú na procesoch skladovania, logistiky a navyše rozširujú aj služby dodania či platieb," vysvetlil projektový manažér portálu Heureka.sk Kamil Demuth.
"So silnejúcou konkurenciou rastie aj tlak na cenu, ale nielen tá je pri rozhodovaní smerodajná. Najúspešnejšie e-shopy nie sú totiž najlacnejšie, ale vďaka kvalite služieb v nich nakupuje stále viac ľudí," doplnil Demuth.
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.