Bratislava 21. októbra (TASR) – Kvalita slovenských internetových obchodov sa postupne zlepšuje. Dôvodom je nielen rastúca konkurencia, ale najmä tlak zákazníkov, ktorí nakupujú na internete nielen kvôli nižším cenám, ale aj bohatšiemu sortimentu a doplnkovému servisu. Vyplýva to z prieskumu portálu Heureka.sk.
"Za uplynulý rok išla kvalita slovenských e-shopov rozhodne hore. Obchody lepšie komunikujú so zákazníkmi, pracujú na procesoch skladovania, logistiky a navyše rozširujú aj služby dodania či platieb," vysvetlil projektový manažér portálu Heureka.sk Kamil Demuth.
"So silnejúcou konkurenciou rastie aj tlak na cenu, ale nielen tá je pri rozhodovaní smerodajná. Najúspešnejšie e-shopy nie sú totiž najlacnejšie, ale vďaka kvalite služieb v nich nakupuje stále viac ľudí," doplnil Demuth.