Novým šéfom Fordu pre Európu bude od roku 2015 Jim Farley
Detroit 7. novembra 2014 (TASR/HSP)
Funkciu prevezme od 1. januára budúceho roka
Americká automobilka Ford oznámila, že novým prezidentom pre región Európy, Blízkeho východu a Afriky bude Jim Farley, súčasný šéf Divízie globálneho marketingu, obchodu a služieb Fordu. Funkciu prevezme od 1. januára budúceho roka. Informoval o tom portál RTTNews.
Farley (52), ktorý na čele globálneho marketingu stojí od roku 2007, nahradí na poste európskeho šéfa Stephena Odella. Ten sa po vyše štyroch rokoch riadenia európskych operácií Fordu zasa od rovnakého dátumu presunie na súčasnú pozíciu Farleyho, teda na pozíciu prezidenta Fordu pre globálny marketing, obchod a služby.
Pred pôsobením vo Forde pracoval Farley v japonskej automobilke Toyota. V rámci japonskej firmy mal na starosti práve marketing a predaj, a to na území USA a Európy.
mž
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.