„Zástupcovia desiatich firiem sa sústredili predovšetkým na študentov cudzích jazykov, IT, marketingu, manažmentu a prírodných vied,“ informovala Ľubica Lachká z Poradenského a servisného centra, ktoré pôsobí na univerzite.
Program štvrtého ročníka podujatia pozostával z dvoch formátov. Počas Business breakfast sa stretli zástupcovia firiem s pedagógmi a manažérmi UKF. „Cieľom workshopu bolo nielen zadefinovať si očakávania a výzvy vzájomnej spolupráce, ale aj podeliť sa s inšpiratívnymi príkladmi dobrej praxe,“ uviedla Lachká. V rámci Table talking mali firmy možnosť priamo prezentovať študentom univerzity svoje vzdelávacie programy, ako aj možnosti brigád a zamestnania. Vysokoškoláci mali možnosť takouto formou získať informácie o tom, aké existujú možnosti na trhu práce, aké brigády, programy alebo zamestnanie ponúkajú jednotlivé firmy, aké ponúkajú spôsoby odmeňovania, prípadne aké benefity zabezpečujú pre svojich zamestnancov.