Podľa denníka Independent spoločnosť najprv urobila na Twittery prehľad, či bude o takýto produkt záujem. V niektorých krajinách na Blízkom východe je majočup už v predaji a v USA prebiehalo hlasovanie o to, ako sa im bude páčiť nový produkt. Za majočup hlasovalo 680 tisíc ľudí.
Americký server Business Insider napríklad napísal, že majočup je hybridné ochucovadlo, o ktorom ste nikdy nevedeli, že ho chcete. Podľa stanice NBC rieši omáčka dilemu pri príprave sendvičov, a tak sa už ľudia nebudú musieť rozhodovať medzi majonézou alebo kečupom.
Na Twitteri však používatelia také nadšenie nezdieľali. Jeden používateľ poznamenal, že táto kombinácia je v karibskej kuchyni zakorenená tak ako ryža alebo banány pantain. Niektorí dokonca spoločnosť obvinili z privlastňovania alebo kolonizovania kombinácie kečup a majonéza.
Toto ochucovadlo je pod rôznymi názvami obľúbené v celej Latinskej Amerike a označuje sa ako salsa rosada, teda ružová omáčka.