Bratislava 6. novembra 2019 (HSP/Foto:Facebook)
Novinárka Zuzana Kovačič Hanzelová, v súčasnosti pôsobiaca v denníku SME, na sociálnej sieti skritizovala reklamný billboard Agrokomplexu. Hanzelová tvrdí, že tak sexistické a hlúpe billboardy, môžu uraziť polovicu daňových poplatníkov, teda žien
Podľa slov novinárky to v prípade daného billboardu skôr vyzerá, že propaguje nejakú eskort službu a nie štátny podnik.
“Žena v priliehavých červených šatočkách so šampusom v ruke má propagovať štátny podnik Agrokomplex plne v pôsobnosti SNS, a má namotivovať na kongresy a eventy práve v Nitre. Naozaj netuším ktorá príčetná firma na úrovni by sa nechala podľa tejto reklamy nahovoriť na event, či kongres práve tu,” píše Hanzelová v príspevku na sociálnej sieti.
Hanzelová si tiež myslí, že by mali štátne podniky kultivovať verejný priestor. A to nielen tým, že nebudú trpieť korupciu a budú sa správať k peniazom daňových poplatníkov poctivo. Ale aj tak, že nebudú prispievať k vizuálnemu smogu a grafickým dizajnom svojich reklám budú na vyššom štandarde.
“Navyše, som si takmer istá, že tak veľké výstavisko ako Agrokomplex, vie určite cieliť reklamu lepšie ako takýmito lacnými billboardami. Toto sú čisté 90. roky a ani HZDS by sa v tom čase nemuselo za takýto vizuál hanbiť. Lenže, parafrázou kanadského premiéra, it’s 2019, však áno,” dodala na záver.