Coca-Cola kupuje ďalší podiel v BodyArmor
Atlanta 14. augusta 2018 (TASR/HSP-Seth Perlman)
Americký výrobca nealkoholických nápojov, koncern Coca-Cola, kupuje menšinový podiel v značke športových nápojov BodyArmor. Tú podporuje basketbalová hviezda Kobe Bryant. Coca-Cola tak chce zvýšiť konkurenčný tlak na producenta energetického nápoja Gatorade.
Investícia do spoločnosti BodyArmor prichádza v čase, keď divízia Coke Powerade neustále stráca podiel na trhoch, odkiaľ ju vytláčajú čoraz populárnejšia značka Gatorade, jej najväčšieho súpera PepsiCo. Coca-Cola zápasí aj s klesajúcim dopytom po svojich colových nápojoch.
Spoločnosť nezverejnila konkrétnu sumu alebo iné finančné údaje o investícii. Oznámila len, že môže zvýšiť svoj podiel v spoločnosti BodyArmor.
Bryant je tretím najväčším akcionárom spoločnosti BodyArmor a má tiež dohody o podpore s hráčmi baseballu Mikeom Troutom a ďalšou hviezdou NBA Jamesom Hardenom.
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.