Hneď po tom, čo televízia prerušením vysielania oznámila smutnú správu o smrti politika, sa vrátila k programu, ktorý predtým vysielala.
Šlo však o talentovú show a práve tancovali dvaja polonahí muži v maskách delfínov a v pozadí bol názov “Príbeh delfínej lásky”. Medzi správou a programom teda nenasledovalo žiadne pársekundové “zhasnutie obrazovky” či reklamná pauza.
This is really embarrassing timing for NBC News… pic.twitter.com/zwt2F4LHn8
.— Ryan Saavedra ?? (@RealSaavedra) 26. augusta 2018
Takéto počínanie sa odrazilo aj na vyjadreniach na sociálnych sieťach.
Jeden z užívateľov vysvetlil, že vo väčšine televízií dávajú po mimoriadnych správach reklamu, aby sa podobným situáciám vyhli.
“Ničmenej potom, čo NBC kúpila spoločnosť Comcast, klesla stanica až na dno,” dodal.
“Stanica NBC News skutočne zvolila nevhodnú chvíľu …,” vyjadril sa Ryan Saavedra a znení podobného typu sa pridávalo viac.
“Okamih bol zvolený veľmi vhodne,” ironicky namietal @therealbiostate.
Ako dodáva newc.com.au, riaditeľ televízie NBC Ron Gilmer uviedol, že to nie je chyba spravodajcov. Vysvetlil, že počas hlásenia mimoriadnej správy “nemáte tušenie, čo je vysielané v éteri pred alebo po tom”, a tak zhodou okolností aktuálne vznikla takéto neprijemná situácia.