Bratislava 22. apríla 2021 (SITA/HSP/Foto:Facebook-Heineken)
Spoločnosť Heineken sa v rámci svojej globálnej stratégie zaviazala k uhlíkovej neutralite vo výrobe do roku 2030 a v celom dodávateľskom reťazci do roku 2040. Ako sa uvádza v tlačovej správe, znižovanie CO2 je jedným z krokov, ktoré spoločnosť v krajinách svojho pôsobenia, vrátane Slovenska, podniká
Ide o využívanie surovín z trvalo udržateľných zdrojov, ochranu zdrojov vody či znižovanie plastov na obaloch. Spoločnosť Heineken Slovensko okrem toho investovala do verejnoprospešných aktivít 178-tisíc eur.
Heineken Slovensko sa spolu so svojím hurbanovským pivovarom a sladovňou dlhodobo zameriava na výrobu piva s ohľadom na trvalú udržateľnosť, ako aj podporu rôznych komunít a šírenie osvety v rámci zodpovednej konzumácie alkoholu. V pivovare recyklovali 99,6 % vyrobeného odpadu. Významným krokom spoločnosti v roku 2020 bolo skrátenie krku na PET fľašiach, čím spoločnosť ušetrila ročne 100 ton plastu. Ďalším krokom je i nákup 100-percentných zelených chladničiek, ktoré spĺňajú najprísnejšie environmentálne štandardy.