Škode sa darilo aj na západoeurópskom trhu, kde na rozdiel od iných značiek koncernu Volkswagen svoj trhový podiel tento rok posilnila. Vysoký rast si udržuje aj na stredoeurópskom trhu. Automobilke okrem toho už prestali klesať predaje v Rusku, ktoré patrilo do trojice kľúčových trhov. Za mesiac jún tam predaj vzrástol o 8,9 %.
Aj naďalej však trhom číslo jeden zostáva pre automobilku Čína. Tam si v 1. polroku polepšila o viac než 5 %.
Veľmi rozdielne sa ale vyvíja predaj podľa jednotlivých modelov. Klesá najmä odbyt vlajkovej lode automobilky, ktorou je model Octavia. Za 1. polrok síce Octavia zostala bezkonkurenčne najpredávanejšou škodovkou, ale oproti 1. polroku minulého roka sa jej predaj znížil o 1,9 %. Za samotný mesiac jún pokles predstavoval 5,4 %.
Viac klesá len odbyt najmenších vozidiel Citigo. Firme sa v júni zároveň podarilo zastaviť pokles predaja Rapidov. V raste tak automobilku podporuje najmä nový Superb. Ten v predajoch už predstihol napríklad model Yeti.