Bratislava 30. mája (TASR) – Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) mení svoje marketingové oddelenie. Zmeny v štruktúre i personálnom obsadení sa podľa generálneho riaditeľa RTVS Václava Miku uskutočňujú s cieľom dosiahnuť zmenu vnímania RTVS zo strany verejnosti a médií.
Mika pripomenul, že jednou z kľúčových úloh súčasného manažmentu RTVS je koncepčné nastavenie PR a marketingu. Marketing a komunikácia verejnoprávneho média má získať zmenami nové atribúty: "RTVS sa musí stať viditeľnejšou," zdôraznil Mika s odkazomm na otvorenú a transparentnú komunikáciu, ako podstaty bližšieho spojenia s divákmi a poslucháčmi.
Podľa riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daši Matušíkovej je primárnym cieľom týchto zmien vytvorenie silného mediálneho domu. S tým je podľa Matušíkovej spojená radikálna zmena vnímania a imidžu značky, ktorej základom je alternatíva voči komerčným médiám. „Chceme z RTVS vybudovať dôveryhodnú, nebulvárnu a programovo kvalitnú značku, ktorej budú ľudia veriť," uviedla Matušíková
Súčasťou novej komunikačnej štruktúry sú zmeny v personálnom obsadení Sekcie marketingu a komunikácie. RTVS od 1. júna ruší pozíciu hovorcu, ktorým bol doteraz Richard Šümeghy. Externá komunikácia sa rozdelí na imidžové a produktové PR.
Imidžové PR, korporátnu komunikáciu s verejnosťou a komunikačnú agendu generálneho riaditeľa bude podľa novej štruktúry viesť Dominika Šulková. PR strategických programových značiek a online komunikáciu na sociálnych sieťach bude mať na starosti Juraj Kadáš.