Zo všetkých hodnotení, ktoré poslali ľudia, je podľa nej 70 % pochvál. Ľudia najviac vyzdvihli možnosť SIPO poistenia a zavedenie elektronického oznamovania zásielok, ktoré postupne nahrádza známe žlté lístky. “Okrem náhrady za žlté lístky Slováci ocenili hlavne trpezlivý prístup pracovníkov pošty a ich pomoc pri vypĺňaní tlačív,” opísala Cimermanová.
Naopak, priestory pobočiek, listové a balíkové služby či rýchlosť vybavenia by sa mohli podľa ľudí zlepšiť. “Robíme všetko pre to, aby sa procesy na poštách zefektívnili a ľudia mohli všetko vybaviť jednoduchšie, pohodlnejšie a rýchlejšie. Každodenná spätná väzba zo všetkých kútov Slovenska nám ukazuje, kde a čo občania vnímajú najcitlivejšie a čo potrebujeme riešiť prioritne,” uviedol generálny riaditeľ pošty Róbert Gálik. Zároveň z hodnotenia vyplynulo, že ľudia najcitlivejšie vnímajú čas strávený na pobočkách pôšt a aj to, v akom sú stave.