Bratislava 12. novembra (TASR) – O viac ako 4 % medziročne narástol k 30. septembru 2012 celkový objem vkladov na bežných retailových účtoch v Prima banke. Objem retailových úverov sa medziročne zvýšil taktiež o rovnaké percento. Najviac sa na tom podieľali spotrebné úvery, ktorých objem banka zdvojnásobila.
Banka sa po zmene stratégie začala orientovať viac na retailovú klientelu. Okrem zvyšovania dostupnosti svojich služieb sa zamerala aj na zjednodušenie produktového portfólia a zrýchlenie procesu poskytovania úverov.
Podľa generálneho riaditeľa Jana Rolla zmena stratégie znamenala sústredenie sa na budovanie nových pobočiek a len za posledných päť mesiacov ich otvorila 26, čím ich celkový počet dosiahol 75. Ako ďalej uviedol, prispelo to zásadným spôsobom k dostupnosti služieb prakticky na celom území Slovenska, čo sa už prejavuje aj vo výraznom raste počtu nových klientov.