Breitbart je zároveň číslo 1 na sociálnych sieťach, ako sú Facebook a Twitter.
„Mainstreamové médiá – tie isté, ktoré sa vysmievali z Donalda Trumpa – sa teraz čudujú, čo spôsobilo, že sa z Breitbart News stalo populárne a často navštevované médium. Vybudovali sme dôveryhodnú komunitu s pevnými koreňmi, kde sa ľudia schádzajú a diskutujú 24 hodín denne,“ povedal šéfredaktor Alex Marlow.
Breitbart, ktorý má svoje redakcie v Londýne, Jeruzaleme, Washingtone, Kalifornii a Texase, pomýšľa rozšíriť svoju novinársku činnosť aj do Francúzska a Nemecka.
Keď sa Breitbart v roku 2012 znovu objavil na novinárskej scéne, mal zhruba 12 miliónov čítaní za mesiac. Dnes má za mesiac viac čítaní, než mal za celý uplynulý rok. V roku 2016 to boli dohromady 2 miliardy čítaní.
Branislav Zaujec