Kúsky, ktoré mali byť predávané začiatkom leta, boli prezentované týždeň pred premiérou dokumentu Leaving Neverland, na januárovom týždni módy v Paríži.
Kolekcia, obsahuje oblečenie inšpirované kráľom popu a jeho tvorbou, ako mikiny a tričká s potlačou, košele a nohavice s kreslenými postavičkami a napodobeninu bundy, ktorú mal na sebe Jackson vo videoklipe Beat it.
Vo štvrtok, Virgil Abloh, umelecký riaditeľ pánskeho oddelenia, vydal vyhlásenie pre WWD, v ktorom uviedol: “Som si vedomý toho, že vo svetle toho dokumente vzbudila prehliadka emotívne reakcie. Úplne odsudzujem akúkoľvek formu zneužívania detí, násilia alebo porušovania ľudských práv. Mojím zámerom bolo poukázať na Michaela Jacksona ako na umelca popovej kultúry.”
Podľa jeho slov, kolekciu vzťahoval len na jeho “verejný život, ktorý všetci poznáme a na jeho odkaz, ktorý ovplyvnil celú generáciu umelcov a dizajnérov.“
Michael Burke, predseda predstavenstva a výkonný riaditeľ spoločnosti, povedal WWD: “Vyhlásenia, ktoré nachádzame v dokumentárnom filme, sú hlboko znepokojujúce a alarmujúce,” a dodal, že „bezpečnosť a dobré životné podmienky detí sú pre značku mimoriadne dôležité.”
V rozhovore pre New Yorker, v marcovom čísle, Abloh priznal, že o dokumente v čase navrhovania nepočul. Pred prehliadkou opísal Abloh Jacksona ako „najvýznamnejšieho inovátora v histórii pánskej módy“ a „najväčšiu múzu“.
Po odvysielaní prvej časti dokumentu Leaving Neverland stiahli desiatky rozhlasových staníc po celom svete vrátene BBC, hudbu Michaela Jacksona zo zoznamov skladieb a Transport for London informoval, že odstráni reklamu, ktorá tvrdí, že je Michael Jackson nevinný (viac v článku).