Bratislava 8. júla (TASR) – Digitálnou kampaňou na viedenskom letisku chce Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) prilákať pod Tatry zahraničných dovolenkárov. Slovensko sa predstaví návštevníkom letiska na 120 obrazovkách pri výdajných pásoch batožiny dvoma desaťsekundovými spotmi. Kampaň sa začala 1. júla a potrvá do konca tohto roka.
"Spoty v príletovej hale sú z hľadiska propagácie Slovenska optimálnym riešením, keďže prevažná väčšina prilietajúcich cestujúcich musí ísť k pásom a zdrží sa tu minimálne 15 minút, v rámci ktorých sa spot objaví," opísala generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
V spotoch reprezentujú Slovensko zábery z mestského turizmu, teda z Bratislavy a tiež Košíc ako Európskeho hlavného mesta kultúry 2013. Ale propaguje sa aj možnosť zábavy pre celú rodinu v akvaparkoch a cyklistika v prírode Nízkych Tatier.
Kampaň je určená pre ľudí z Rakúska a tretích krajín, ktorí letecky prichádzajú do Viedne. Ročne prejde letiskom vo Viedni viac ako 20 miliónov cestujúcich, pričom 10 miliónov naň priletí.