Nasledujúci deň sa to iba zhoršilo, keď šla zaplatiť za svoj nákup v Tescu a zistila, že jej Santander zmrazil účet. Preto teraz bojuje za to, aby sa nič podobné už žiadnemu transgenderovi nestalo.
Sofia, poradkyňa pre služby zákazníkom žijúca v Nottinghame, šla do svojej miestnej pobočky v Santander, aby konfrontovala personál po ponižujúcom telefonáte.
Povedala: “Rozpačitosť a poníženie, ktoré som cítila, bolo niečo neuveriteľné.
“Povedali mi, že môj hlas nezodpovedá môjmu profilu, pretože to v telefóne znie ako muž a nie ako žena.” Celá situácia je neprijateľná.
“Vyplakala som si oči a to nie som vôbec ten typ. Som veľmi zdvorilý a spoločenský človek, ale cítila som sa hrozne, keď som žiadala len o prevod mojich peňazí…ešte stále sa cítim hrozne”.
Sofia rok pred incidentom údajne informovala banku Santander, že už sa ďalej na účte nebude volať Sergio – svojím pôvodným menom.
Ale aj napriek tomu, že zmenila svoje registrované meno a telefonicky povedala zamestnancovi, že je transgender žena, stále s ňou zachádzali s podozrením.
Sophia povedala: “Pracujem ako žena, identifikujem sa ako žena a vyzerám dobre ako žena, ale po prvýkrát v svojom živote som sa cítila zahanbená pre to, kto som.
“Bolo to ponižujúce ísť do banky a vysvetliť im to, keď mohli mať všetky moje informácie stlačením jedného tlačidla.”