Washington 3. februára 2023 (HSP/Foto:Screenshot Twitter)
“Je naozaj potrebné použiť v reklame na rúž obrázok muža, a nie ženy?” – to je otázka, ktorú si teraz kladie dcérska spoločnosť francúzskej značky parfumov v USA
Príspevok na sociálnej sieti kritizujúci reklamu na rúž na pery
Drvivej väčšine kupujúcich sa z nejakého dôvodu nepáčilo vidieť v reklamách spoločnosti bradatého muža s rúžom na perách.
Tolerantnému výrobcovi kozmetiky hrozí bankrot kvôli… “ignorovaniu žien”.
Rozhorčená zákazníčka vyjadrila názor mnohých dievčat:
“Nie je to ani tak nechutné, ako skôr smiešne. Prečo je na obrázku muž a nie žena? Ako ma táto reklama prinúti kúpiť si váš výrobok, keď vôbec nerozumiem, o čo ide? Chcem bežnú kozmetiku!”
Ako vidíme, propagácia LGBT má svoje hranice…
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.