„V roku 2019 nám tržby vzrástli napriek horšiemu počasiu a rastúcim segmentovým nákladom,” uvádza sa v správe. Skupina minulý rok zrealizovala viaceré zmeny vo svojej štruktúre. “Predali sme spoločnosti v Poľsku a Rusku a vytvorili sme nový pilier nášho podnikania,” informuje ďalej. V tomto roku sa skupina okrem tradičných plánov a cieľov sústredí na rozvoj nových ekologických projektov, ako napríklad pestovanie vlastných byliniek, podporu bezobalových čapovaných nápojov a vratných sklenných fliaš, ale aj cielené znižovanie gramáží fliaš a uzáverov s cieľom úspory spotreby plastu.
V súčasnosti tak ako celý svet čelí Kofola pandémii COVID-19. “Aktuálne je jej primárnou úlohou zaistiť bezpečnosť svojich zamestnancov, udržať výrobu, čeliť logistickým nástrahám a minimalizovať negatívne dopady vzniknutej situácie na jej hospodárenie,” uvádza sa v správe. Spoločnosť priebežne reaguje na aktuálnu situáciu v jednotlivých krajinách, analyzuje dopady a pripravuje možné scenáre budúceho vývoja.
Spoločnosť Kofola ČeskoSlovensko je jedným z výrobcov nealkoholických nápojov s deviatim výrobnými závodmi na piatich európskych trhoch. Celkovo skupina Kofola zamestnáva takmer 2 000 ľudí.