Vedenie spoločnosti v utorok oznámilo, že počas nasledujúcich štyroch rokov by chcelo dosiahnuť rast príjmov o dvojciferné číslo. Cieľom spoločnosti je rast tržieb po úprave o kurzové vplyvy o 10 % ročne do roku 2022.
A Puma chce zároveň v nasledujúcich štyroch rokoch zvýšiť svoju prevádzkovú maržu na približne 10 % z predaja oproti 5,6 % v roku 2017.
Puma sa po reštrukturalizácii teraz zameriava na športové potreby po tom, ako v predchádzajúcich rokoch “zablúdila” aj do sveta módy.
Čistý zisk Pumy sa v roku 2017 viac ako zdvojnásobil na 136 miliónov eur zo 62,4 milióna eur v predchádzajúcom roku 2016. Prevádzkový zisk vlani vzrástol na 245 miliónov eur zo 128 miliónov v roku 2016. Vlaňajší zisk na akciu stúpol na 9,09 eura zo 4,17 eur/akcia rok predtým.