PRIESKUM: Vyše polovica nakupujúcich na internete si takto vyberá aj dovolenku
Bratislava 17. augusta (TASR) – Letnú dovolenku si až 54 % Slovákov nakupujúcich na internete vyberá práve tam. Na ústupe sú u nich tlačené katalógy cestovných kancelárií, ktoré používa už len 18 % z nich. Vyplýva to z online prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.
"Viac ako tretina Slovákov sa pri výbere dovolenky nechá inšpirovať odporúčaniami kamarátov a známych. Vďaka zdieľanej skúsenosti sa dovolenkujúci môžu vyhnúť sklamaniam či prípadným nepríjemnostiam," hovorí riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
"Veľkej popularite sa tešia aj zľavové portály, ktoré na nákup dovolenky aspoň raz v živote využilo 44 % respondentov," uvádza projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. "Cez internet nakupujeme nielen dovolenky, ale aj výbavu na ne, najčastejšie fotoaparáty, športové pomôcky, kozmetiku, plavky či knihy," dodal.
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.