Middlesbrough 22. decembra 2017 (HSP/Foto:TASR/AP-Gero Breloer)
Muž vlastniaci reštauráciu “znovu získal svoju vieru v ľudskosť” po tom, čo traja zákazníci, ktorí utiekli bez platenia, poslali ospravedlňujúci list s hotovosťou. O prípad informuje Daily Mail
Traja mladí muži boli jednými z tých, ktorí si v istej reštaurácii v Middlesbrough užili piatkový večer na začiatku mesiace bez zaplatenia.
Z reštaurácie odišli hneď po jedle s tým, že ich kreditná karta nefungovala a údajne sa o chvíľu vrátia s hotovosťou. Ako pri väčšine takýchto prípadov, sa už následne neobjavili.
Šéf podniku médiám povedal: “Bola to ďalšia zlá skúsenosť. Povedali nám, že pôjdu do bankomatu vybrať hotovosť. Urobili sme chybu, že sme ich pustili. Po tomto incidente som odporučil personálu, že v podobných prípadoch majú púšťať do bankomantu len jedného z partie, ostatní nech na neho počkajú v našej reštaurácii,” uviedol majiteľ.
“Rýchlo sme sa zmierili s tým, že sa nikdy nevrátia a my sme prišli o peniaze.”
Ale o päť dní neskôr bol majiteľ ohromený, keď dostal list od “Toma, Alexa a Harryho”, ktorí vysvetlili, prečo tak rýchlo utiekli. Povedal: “Nemyslel som, že ľudia v dnešnej dobe dokážu niečo také. Myslel som, že ľudskosť z tejto planéty vymizla. ”
V liste, pri ktorom sa nachádzala aj hotovosť 40 libier, bolo uvedené: “Pri našom hľadávaní [bankomatu] sme zistili, že posledný vlak do nášho mesta čoskoro odchádza, toto odvrátilo našu pozornosť od nájdenia bankomatu. Išli sme rýchlo na vlakovú stanicu aby sme stihli vlak. V momente, keď sme príliš domov, sme si uvedomili náš čin a rozhodli sme sa napísať tento ospravedlňujúci list so 40 librami, ktoré sú v obálke.”
Trojica tiež v liste napísala, že reštaurácií dá päťhviezdičkové recenzie na sociálnych sieťach.
“V tom liste boli všetky peniaze. Najsmutnejšie však je, že neuviedli svoju adresu ani kontaktné číslo, čo je chyba, pretože táto skúsenosť bola pre mňa veľmi dojemná, povedal majiteľ reštaurácie Kilimanjaro britským médiám.