Londýn 4. februára (TASR) – Útočník Andy Carroll z klubu Premier League West Ham United neuspel s odvolaním a vedenie anglickej Futbalovej asociácie (FA) potvrdilo jeho trojzápasový dištanc za vylúčenie v sobotňajšom zápase proti Swansea City.
Carroll zasiahol rukou do tváre obrancu Chica Floresa a dostal rovno červenú kartu. Svoje vylúčenie však považoval on aj jeho klub za nespravodlivé a preto sa odvolal. FA však jeho odvolanie zamietla. "Zahanbujúce!!!," napísal 25-ročný futbalista po verdikte FA na sociálnej sieti Twitter.
Carroll odohral v tejto sezóne len štyri zápasy, pretože sa zotavoval po zranení päty. Útočník vynechá duel na trávniku Aston Villy a potom dve domáce stretnutia s Norwichom City a Southamptonom.
Varovanie
Vážení čitatelia - diskutéri. Podľa zákonov Slovenskej republiky sme povinní na požiadanie orgánov činných v trestnom konaní poskytnúť im všetky informácie zozbierané o vás systémom (IP adresu, mail, vaše príspevky atď.) Prosíme vás preto, aby ste do diskusie na našej stránke nevkladali také komentáre, ktoré by mohli naplniť skutkovú podstatu niektorého trestného činu uvedeného v Trestnom zákone. Najmä, aby ste nezverejňovali príspevky rasistické, podnecujúce k násiliu alebo nenávisti na základe pohlavia, rasy, farby pleti, jazyka, viery a náboženstva, politického či iného zmýšľania, národného alebo sociálneho pôvodu, príslušnosti k národnosti alebo k etnickej skupine a podobne. Viac o povinnostiach diskutéra sa dozviete v pravidlách portálu, ktoré si je každý diskutér povinný naštudovať a ktoré nájdete tu. Publikovaním príspevku do diskusie potvrdzujete, že ste si pravidlá preštudovali a porozumeli im.