Bratislava 3. mája 2017 (HSP/Foto:everyvent)
Spoločnosť dm drogerie markt sa v súťaži MasterCard Obchodník roka 2016 už po štvrtý raz stala víťazom v kategórii Obchodník s drogériou a parfumériou a v oboch špeciálnych kategóriách – Absolútny víťaz a Cena verejnosti – si opäť obhájila druhé miesto. Do hlasovania o Cenu verejnosti sa v tomto ročníku zapojilo celkovo 79 919 ľudí. Ocenenie si za dm prevzali v rámci podujatia Slovak Retail Summit oblastný manažér Ing. Tomáš Rimek a Ing. Marcel Blaščák, manažér rozvoja organizácie.
„Získané ocenenie Obchodník roka si nesmierne vážime, pretože je odzrkadlením názoru širokej verejnosti. Cena, ako aj poďakovanie patrí všetkým spolupracovníkom na prevádzkach, centrále a v centrálnom sklade, ktorí robia maximum pre to, aby sme ako spoločnosť pôsobili príkladne a zodpovedne. Ocenenie nás motivuje posúvať svoje hranice, zdokonaľovať sa a neustále sa rozvíjať,“ povedal Tomáš Rimek, oblastný manažér spoločnosti dm drogerie markt.
MasterCard Obchodník roka 2016
Súťaž MasterCard Obchodník roka 2016 je projektom spoločnosti MasterCard, ktorý si už štvrtý rok kladie za cieľ vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom lepšie sa zorientovať na trhu. Celkový víťaz aj víťazi v jednotlivých sortimentných kategóriách boli určení na základe výsledkov rozsiahleho reprezentatívneho výskumu spoločnosti GfK Czech na vzorke 1 500 respondentov z celej Slovenskej republiky. Hodnotenými parametrami boli spontánne menovanie predajne („top of mind“), počet nakupujúcich a miera ich vernosti predajni, dôvera zákazníkov a spokojnosť s vybranými parametrami ako sortiment, kvalita, personál, služby a usporiadanie. Výsledné ocenenia preto predstavujú mapu maloobchodu a slúžia zákazníkom na orientáciu na trhu.
Redakciu informovala Iveta Haulíková.