Spišská Nová Ves 16. februára (TASR) – Spišskonovoveská radnica predstavila v uplynulých dňoch novú značku Slovenského raja, ktorá sa bude využívať na jeho marketingovú propagáciu či komunikáciu s verejnosťou.
Výberu nového loga pre národný park (NP) predchádzala verejná súťaž, ktorú vyhlásila radnica v rámci projektu Integrovaná propagácia infraštruktúry cestovného ruchu a ponuky aktivít na území Mikroregiónu Slovenský raj. Zapojilo sa do nej celkovo sedem záujemcov s 10 súťažnými návrhmi. Autorom víťazného loga je košická agentúra Hellephant.
Vybraná značka ako nový symbol Slovenského raja odráža jeho dva základné prvky. "Sú to flóra a fauna, ktoré robia Slovenský raj výnimočným, ktoré ho robia národným parkom. Vizuálnym spojením hôr a kopcov s riekou, vodopádom a jazerom vytvoril autor značky tvar hlavy líšky či vlka – zástupcov fauny Slovenského raja. Značka tak predstavuje dokonalú súhru fauny a flóry," vysvetlila Darina Paveleková z Mestského úradu v Spišskej Novej Vsi.
Ako ďalej uviedla, nová značka Slovenského raja bude využívaná na prezentáciu jeho aktivít, budovanie imidžu či externú komunikáciu NP v rámci Slovenskej republiky i smerom do zahraničia. Plánujú ju umiestňovať napríklad na propagačné a prezentačné materiály, darčekové predmety, suveníry a používaná má byť zároveň aj pri elektronickej komunikácii.