BTB na veľtrhu prezentuje nielen obľúbené tradičné miesta ako historické korzo, Bratislavský hrad, hrad Devín, atrakciu Prešporáčik či dominantu UFO. Zameriava sa aj na náročnejších turistov, ktorí vyhľadávajú konkrétne produkty. Medzi nimi BTB ponúka adrenalínovú offroad jazdu v automobilke Volkswagen, ČSOB Bratislava Marathon alebo jedinečný zážitok v areáli Divokej Vody. Rovnako dáva do pozornosti aj veľké množstvo podujatí, ktoré ani v predsedníckom roku 2016 nebudú chýbať. Návštevníci sa môžu počas roka tešiť na Korunovačné slávnosti, Bratislavské kultúrne leto a hradné slávnosti, Viva Musica!, Waves festival, Bratislavské hudobné slávnosti a mnohé iné.
Pre vyznávačov gastronomických zážitkov prezentujú pestrú ponuku domácich reštaurácií, kaviarní a kvalitných lokálnych výrobcov vína.
Board (BTB) v stánku na 39. ročníku veľtrhu Utazás, kde prezentujú hlavné mesto Slovenska
„Počas minulého roka sme spustili v budapeštianskom metre letnú kampaň LIKE A KING, naše posolstvá sa šírili pomocou online kampaní a v spolupráci so Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch sme sa zúčastnili na podujatí Pozsony Piknik a Utazás. Aj tento rok plánujeme vyvíjať aktivity zamerané na maďarský trh a robiť všetko pre to, aby sa naši susedia dozvedeli o nás čo najviac a chceli nás prísť navštíviť,“ upresnil riaditeľ.
V expozícii Slovenskej agentúry pre cestovný ruch Bratislavu zastupuje cestovná kancelária Flora Tour a agentúra Meetcentives, ktorí prezentujú nielen mesto, ale zároveň aj členov BTB, s ktorými dotvárajú celkovú ponuku pre návštevníkov hlavného mesta Utazás je najdôležitejším podujatím svojho druhu v Maďarsku, rozsahom sa zaraďuje ku špičke obdobných podujatí v Európe. Ponúka kontraktačnú a informačnú možnosť pre odborníkov z oblasti cestovného ruchu a najrozsiahlejšiu ponuku dovoleniek pre širokú verejnosť s rôznymi zaujímavými zľavami a atrakciami.