Táto veková skupina dáva podľa analytikov prednosť tvrdým alkoholickým nápojom — napríklad vodke alebo ginu, a vínu.
Výnimkou v tejto generácii Z sú bieli muži, ktorí stále dávajú prednosť pivu. Ich počet však nie je veľký, uvádzajú vedci.
V generácii Z bude o 27 percent viac obyvateľov Latinskej Ameriky než medzi mileniálmi (narodenými po roku 1981). Vďaka nim zrejme stúpne predaj tequily. V Berenson Research taktiež objavili, že ženy všetkých rás častejšie nakupujú aromatizované alkoholické nápoje.
Zatiaľ čo skôr pivným spoločnostiam doteraz stačilo ku zvýšeniu predaja obrátiť sa len na bielych mužov, teraz musia čeliť vplyvu iných rasových skupín.
Mileniálovia (tzv. Generácia Y) sú tiež obviňovaní z poklesu pitia piva, ale Generácia Z spôsobí tomuto podnikaniu ešte viac problémov.