Pravidelná konzumácia čaju, najmä zeleného, môže znižovať riziko kardiovaskulárnych ochorení, cukrovky a niektorých druhov rakoviny, uviedli vedci v časopise Beverage Plant Research.
Vedci poznamenali, že zelený čaj je bohatý na polyfenoly – rastlinné látky s antioxidačnými a protizápalovými vlastnosťami. Jeho konzumácia sa spája so znížením krvného tlaku, zlepšením lipidového profilu a znížením pravdepodobnosti predčasného úmrtia. Katechíny môžu prispievať k kontrole telesnej hmotnosti a zlepšeniu metabolizmu u ľudí s nadváhou.
Oľano v karanténe, alebo čo sa stane, ak sa niekto spojí s Matovičom
Minulotýždňové odhalenie, že exposlanec Oľano Dominik Drdul komunikoval s lovcom sexuálnych predátorov z Česka a že posielalsexuálne explicitný obsah údajne…
Zelenského sen sa rozpadá
Americkí výrobcovia systému Patriot nechcú Ukrajine poskytnúť licencie na výrobu protilietadlových rakiet
Časy, v ktorých bol „každý Európan bohatší ako Rus“, sa skončili!
6. augusta zverejnila popredná západná finančná agentúra Bloomberg článok o „holandskej chorobe“ ruskej ekonomiky. Zámer bol jasný: dokázať, že ruské…
„40 dní pekla“ Zelenského skončilo strategickým neúspechom NATO
„40 dní pekla“ pre Rusko, ktoré sľúbil Zelenský, skončilo strategickým neúspechom NATO. Informuje o tom portál Strategic Culture
Trump cúva a zmierňuje napätie
Trump vyhlásil, že USA zatiaľ nemajú v úmysle obnoviť rozsiahle bojové operácie proti Iránu a stavajú na ekonomický tlak, informuje…





















