Najväčší objem v rámci zákazky majú výkony strojov pre úpravu koľají a koľajového lôžka za 14,9 mil. eur bez DPH. Výkony strojov pre prepravu materiálu budú stáť 255,5 tis. eur, výkony upevňovacích a zemných strojov 821,6 tis. eur a výkony zdvíhacích zariadení 335,7 tis. eur bez DPH. Železničiari dostali v prvej, hlavnej časti zákazky dve ponuky, v ďalších troch len jednu ponuku. Subdodávateľom uvedeného združenia pri realizácii troch časti zákazky je rakúska spoločnosť Swietelsky Baugesellschaft m. b. H., Linz a pri jednej časti firma Maostav SK, s. r. o., Kysucké Nové Mesto.
Železnice Slovenskej republiky vznikli 1. januára 1993 rozhodnutím vlády SR o zriadení štátneho podniku v nadväznosti na rozdelenie Československa aj Česko-slovenských štátnych dráh na dva samostatné subjekty. V Obchodnom registri SR sú zapísané od 31. decembra 1993 ako nástupca štátneho podniku. Podnik má základné imanie 800,17 mil. eur, prevádzkuje 3 580 kilometrov tratí, ako aj trakčné vedenia, železničné tunely a mosty, železničné priecestia, stanice a zastávky. Na základe projektu transformácie a reštrukturalizácie sa ŽSR 1. januára 2002 rozdelili na dva samostatné subjekty – ŽSR a Železničná spoločnosť, a. s., a následne 1. januára 2005 sa Železničná spoločnosť rozdelila na Železničnú spoločnosť Slovensko, a. s., pre osobnú dopravu a Železničnú spoločnosť Cargo Slovakia, a. s., pre nákladnú dopravu.