Bratislava 19. júla 2018 (HSP/Foto:Kaufland Facebook)
Obchodná spoločnosť Kaufland v statuse sa sociálnej sieti nepriamo podporila komunitu LGBTI
Po tom, ako obchodný reťazec Billa z ideologických dôvodov stiahol mesačník Zem a Vek z predaja a Tesco sa rozhodlo, že ešte o tom popremýšľa, sa zdalo, že Kaufland ako jediný nemieša politiku a ideológiu do obchodovania.
“Spoločnosť Kaufland nepodporuje cenzúru tlače a ani obmedzenia slobody prejavu, preto momentálne nemá v pláne stiahnuť uvedené periodikum z predaja,” povedala pre Aktuality.sk hovorkyňa Kauflandu Lucia Langová.
Najnovšie sa však ukazuje, že aj Kaufland ťahá do obchodovania liberálnu ideológiu a vo svojom statuse podporil “dúhové rodiny.” Zrejme sa jednalo o reakciu na nedávny Gay Pride v Bratislave.
“Ochutnajte čerstvé ryby z našej ponuky,” píše sa v statuse s pridaným obrázkom dvoch pstruhov v pozadí s dúhovými farbami, na ktorom sa píše: “Pstruh Dúhový (nielen) do tradičnej rodiny.”
https://www.facebook.com/KauflandSlovenskaRepublika/posts/2027884443912664
Zahraničné obchodné reťazce tak drzo presadzujú zvrátené ideológie (podpora LGBTI, vylistovanie nepohodlných časopisov, odstraňovanie krížov atď.) a Slováci ako v drvivej väčšine konzervatívci a tradične založení ľudia by sa tomuto moru mali postaviť. Bolo by vhodné začať podporovať domácich predajcov, ktorí neťahajú ideológie do obchodovania.
Samuel Gdovin