Bratislava 6. júna 2019 (HSP/Foto:Facebook)
Čoraz viac veľkých súkromných spoločností sa zapája do LGBT propagandy a tlaku na verejnú prezentáciu sexuálnych menšín. Dopravná autobusová spoločnosť Slovak Lines pôsobiaca na západnom Slovensku vo svojej novej dúhovej kampani jednak upozorňuje na inakosť v spoločnosti a robí tiež reklamu kontroverznému festivalu v Rakúsku.
Na svojej stránke na sociálnej sieti autobusový dopravca uvádza, že “v našej spoločnosti má miesto aj inakosť” a predstavuje svoju novú dúhovú akciu a súťaž.
“Preto sme na dúhovej sociálnej sieti prišli s unikátnou novinkou. Choďte na náš IG profil, využite prvý rezervačný systém v Insta profile, a ak budete mať trocha šťastia, odveziete sa na EuroPride zadarmo.”
Spoločnosť tak oznámila, že svoj rezervačný systém na sociálnej sieti Instagram spúšťa práve pri príležitosti LGBT festivalu vo Viedni, a dokonca je na toto podujatie možnosť vyhrať dopravu zadarmo.
Slovak Lines vyšle na festival EuroPride vo Viedni aj “špeciálny autobus”.
Na sociálnej sieti sa objavili viaceré podporné komentáre od LGBT ľudí, ktorí ďakujú spoločnosti za propagáciu ich menšiny. Iní situáciu komentujú tak, že spoločnosť zareagovala na modernú marketingovú dúhovú vlnu.