Bratislava 23. decembra 2022 (HSP/Daily Wire/Foto: Instagram)
Harry Styles čelí kritike za novú módnu kampaň pre značku Gucci, ktorá fanúšikom pripomína nedávne fiasko značky Balenciaga, referuje o tom portál Daily Wire
Anglický spevák a skladateľ Harry Styles vytvoril v spolupráci so značkou Gucci sériu oblečenia. V módnej kampani s názvom HA HA HA spevák spoločne s návrhárom Alessandrom Michelom priniesol radu nových kúskov, ktoré majú predstavovať úryvky z bežného života, príjemné spomienky a ich pracovný proces. Netušili však, akej kritike budú musieť čeliť.
V kampani totižto spevák pózuje s ružovým medvedíkom na tričku a pozornému oku neuniklo, že stojí pri detskom matraci. Že už ste o podobnom zjave počuli ? Nie je to prekvapujúce, keďže onedlho sa začalo hovoriť o paralelách medzi touto kampaňou a katastrofálnym fotením Balenciaga s BDSM tematikou, v ktorom deti držia plyšových medvedíkov v bondage výstroji.
Na jednom zábere je vidieť speváka s ružovým medvedíkom na tričku, zatiaľ čo pózuje vedľa niečoho, čo vyzerá ako matrac detskej veľkosti. Na ďalšom Styles nesie matrac pod pazuchou.
„Chcem viac bobúľ a ten letný pocit,” píše sa na tričku, čo je úryvkom z textu spevákovej piesni Watermelon Sugar. Kritici tiež poukázali na to, že Balenciaga aj Gucci obe spadajú pod francúzsku spoločnosť Kering, ktorá sa zaoberá luxusným tovarom.
Zdá sa však, že najnovšia kolekcia a myšlienka kampane použiť detský matrac nebol dobrý nápad, keďže viacerí vyjadrili svoju nespokojnosť na sociálnych sieťach.
„Robíš si zo mňa srandu? Dospelý muž s matracom pre batoľa?!“ Napísala modelka plaviek Sports Illustrated Katrina Scottová v komentároch na Instagrame. „Čo sa to deje s týmito značkami?!“ Styles predtým priznal, že pieseň „Watermelon Sugar“, na ktorú odkazuje jeho medvedie tričko, je o ženskom orgazme a „sladkosti“ života. Napriek skrytým témam pre dospelých sa pieseň teší veľkej obľube u malých detí.
Minulý mesiac médiami otriasol kontroverzný škandál, ktorého aktérom bola francúzska módna značka Balenciaga. Fotosnímka, ktorá bola vystavená na webovej stránke značky Balenciaga v rámci jej kampane Toy Stories, zobrazovala detské modely pózujúce s plyšovými medvedími kabelkami značky z kolekcie jar/leto 2023 z parížskeho týždňa módy. Kritici však poukázali na to, že plyšové hračky vyzerali ako oblečené v BDSM výstroji vrátane sieťovaných vrškov, kožených postrojov a obojkov so zámkami.