Bratislava 6. júna 2017 (TASR/HSP)
Číslo novej kontaktnej linky, ktorá je v prevádzke od 1. júna, je 0850 002 000
Centrum právnej pomoci (CPP) má novú telefonickú kontaktnú linku, ktorá by mala umožniť jednoduchší kontakt verejnosti s ním a jeho jednotlivými kanceláriami. Informovala o tom dnes vedúca kancelárie riaditeľky CPP Daniela Romanová.
Číslo novej kontaktnej linky, ktorá je v prevádzke od 1. júna, je 0850 002 000. Romanová vysvetlila, že vďaka automatizovanému systému hlásky sa ľudia spoja priamo s kanceláriou, ktorú práve potrebujú. Nemusia tak podľa nej už prechádzať rôzne adresáre a hľadať kontakt na konkrétnu kanceláriu podľa bydliska.
Prevádzkovateľom linky je CPP. Cena volania je účtovaná ako cena miestneho hovoru, v prípade telefonátu z mobilu je hovor spoplatnený podľa príslušného cenníka operátora. Linka zároveň slúži advokátom, ktorí s centrom spolupracujú. Pomocou nej sú spojení priamo s právnym odborom alebo s príslušnou kanceláriou, s ktorými najčastejšie komunikujú.
Rozpočtová organizácia ministerstva spravodlivosti od marca tohto roku výlučne zastupuje ľudí pri konkurze alebo určuje advokáta v prípade riešenia osobného bankrotu formou splátkového kalendára. Centrum odvtedy zažíva nápor klientov a bolo aj personálne posilnené.