Civilný letec z Idaha Jan Zumwalt poznamenal, že niektorých z nich by sa piloti nemali zúčastniť, pretože sú skutočne nebezpečné. Napríklad, ako dlho pilot dokáže nezapínať škrtiacu klapku pri zostupe. Podľa pravidiel to musí robiť pri pristátí za účelom kontroly rýchlosti, pretože sa odpor po otvorení klapiek zvyšuje. Nesplnenie tejto požiadavky môže spôsobiť katastrofu. Alebo ďalšia stávka, ako blízko k istému bodu dokáže pilot pristáť.
Existujú tiež pikantnejšie hry. Napríklad sa piloti vsádzajú, ktorý ako prvý získa priazeň novej letušky.
Phil Seely tvrdí, že piloti často sledujú cestujúcich cez videokamery, ktoré sú inštalované v obchodnej triede a aj v luxusných izbách.
Kapitán vo výslužbe Kit Baker zase prezradil, že počas dlhých letov jednoducho s kolegami zakryl čelné sklo, aby im slnko nesvietilo do očí. Iní piloti sa priznali, že nedokážu riadiť stroj počas turbulencie. V týchto chvíľach viac sledujú radary alebo hovoria s pilotmi iných lietadiel.
Niektorí hovoria, že zaspali počas letu alebo že hrali s druhým pilotom šach.